Sköna skoldagar

Hallå!

Bra väder det har varit idag.. eller inte. Men jag klagar inte! idrottsdagen ställdes in och det blev godis, chips, film och picasso hos matilda hela dagen. Mycket mys, sen barnträning och träning som gick bra !

Imorgon har vi ingen idrott och vi har bara drama i en och en halv timme från halv ett till två så knappt någon skola då.

Och sist men inte minst, på torsdag då alla i klassen ska vandra men jag ska vara på modevisning och gå modell för Idas kläder som hon sytt, så jag slipper det! Rätt sköna dagar sådär när man är som tröttast på plugg.

Bilder sen senaste modevisningen förra året när jag var hårmodell för en kille på frisörskolan



Kommentarer
Postat av: Anonym

på första bilden försökte du härma ange

2010-05-26 @ 17:01:25
Postat av: Linda

haha ja matilda, jag vet, och du med;)

2010-05-26 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0