Nära döden för Greta

Hemma! från allt och ingenting. Sov hos Sofia inatt med henne och Anko, vi körde galna straff som att shotta koncentrerad saft, äta kaffepulver, sniffa salt och annat äckligt. Därefter åt vi kebab och träffade massa fina tjejer!

Sen var jag på möte i typ tre timmar för ledargrejer till nästa termin. Känns bra, jag slipper undan måndagar och kommer därför slippa sköta den gruppen och kommer bli huvudledare och koncentrera mig på två grupper som slår ihop. Känns bra! Resterande del av kvällen har jag kollat på biggest looser med Matilda. myspys




Nu ska jag berätta dagens händelse, min firre Greta, hennes skål sprack när jag skulle göra rent den! för jag hade för varmt vatten så det blev en spricka, och när jag sen la i henne så började det droppa och vattnet försvann snabbt, så vår räddning blev sålänge en bål skål! haha lagom fin. Stackars Greta, vattnet var snart slut när hon byttes, förstå att vara så nära döden. Men jag är ingen djurplågare inte! HEHE så här dör ingen Greta! inte idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0