I wanna be a billionaire



Hejhopp!

Igår var det familjedagen på torekällberget, gympan var där och jag var med en timme ungefär, sen hade vi avslutning med tjejerna och efter det var det eurogymträning! det känns som att eurogym kommer bli grymt bra! en vecka i danmark med 40 av södertäljes gymnaster, och 5000 andra gymnaster från europa. grymt!

Idag började vi sent som vanligt, hade matte där vi fick reda på betyget på nationella. Jag fick ett ganska högt VG och har chans till mvg i matte A. Hoppas! Sen hade vi svenska där vi jobbade på rätt bra faktist! Nu är jag hemma och ska plugga järnet. Jag har gjort en planering för de två kommande veckorna över vad jag behöver plugga till. Så det är bara att börja!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0