Hurtig tjej!

Bra uppdatering? när jag säger att nånting ska ske en speciell dag, vänta några dagar så kommer det upp. Mitt liv som nyttig går bara bättre och bättre, drack morotsjuice idag och sprang cooper (3km), igår sprang vi i spåret och köttade på idrotten.

Men imorgon? då försvinner nog en del av mitt nyttiga, skyller på alkoholen. Jappjapp, för imorgon är Linns 18 års partay! då jäklar ska det skakas rumpa! i balklänningen, det ska vara finklätt som tema, och med kavaljer och allt. Innan ska vi tjejer som ska gå på fördrinken vara hos mig och käka och göra oss fina och sen drar vi!

En tabbe kan ju vara att tjejerna har tävling dagen efter, ska ta kvart i sju bussen hemifrån och sen på kvällen är det träning i täby, men vad gör man inte för gympan?


Här kommer bilder på mitt pimpade rum!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Rummet är skit fint! :D

2010-05-13 @ 09:45:43
URL: http://ebbaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0