Wish I could spin my world into reverse just to have you back again


David Guetta ft Chris Willis- Getting over


Den där låten är älskvärd från min sida, även om texten är ungefär fem rader som upprepas hela låten igenom.

I Söndags sov jag hos Fia med Maya, vi basta och badade i snön, fotade med olika ljus och snackade. Igår åkte vi hem vid tolv och lämnade Maya, sen åkte vi och åt donken. Gud så jag saknat det! hade inte ätit där på väldigt länge.

Därefter skulle jag plugga med Matilda, men det blev istället att vi bakade morotskaka. Sen på kvällen kollade vi på Harry Potter. Jag älskar dom filmerna, dom är så sjukt bra!!

Idag ska jag pyssla ihop lite hemlisar med Minna och packa sen träna. Imorgon åker vi ju, finally!

Nåväl, Top Model nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0