Shopping i London

Tjolahopp!

Jag måste bara säga att mina väggar är äntligen färdiga! och här kommer bild på fondväggen som jag gillar mucho mycket!


Här kommer bilder på det jag köpte i London, härmade ebba men hon gjorde de så bra och hon har ju precis också vart i London så!


Bikini - top shop      skor- primark    Väska - primark



Outfits


Bild 1: Linne- Brick Lane Market, Shorts- topshop, solglasögon- primark


Bild 2: Kort t-shirt- topshop, svart linne och kort kjol - hm


Bild 3: Lång t-shirt med spetsarmar- topshop


Bild 4: Samma shorts, solglasögon- primark, Kort tröja- topshop


Bild 5: T-shirt- Brick Lane market


Jag köpte även en sommarväska från primark som är hos Matilda, och en Svart tubkjol från hm.
Köpte inte megamycket men det räckte för mig!

Imorgon kommer förhoppningsvis bilderna sen London! Måste bara orka ladda upp dom.

Plugg nu... bajs.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Du köpte också massa fint! :D:D



Svar: USA conversen köpte jag i Camden :)

2010-03-13 @ 18:03:14
URL: http://ebbaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0