HEMMA!

Äntligen hemma, eller så kan man inte säga, kom hem igår natt, och jag har haft det underbart bra!


Men rätt skönt att komma hem ändå, även om vädret där var alldeles underbart och allt.


Jag tränade idag och just nu kan allt ta sig i skjärthålet. Jag har ont och kommer ingenstans, usch.


Nu i en halvtimme har jag suttit och försökt komma på vad jag hade för lösenord till datan eftersom jag bytte innan jag åkte, gör aldrig det kan jag säga!


Allt för mig, bilder från resan kommer snart, bjussar på årets första solglasögonbild, eftersom våren redan hade kommit till London! Puss




Kommentarer
Postat av: erika

hoppas du hade de bra :) skit snygga kläder du hade köpt! jag ska också till london i vår, du skrev att du hade kikat lite innan på internet, var kollade du då på för sida ? puss♥

2010-03-11 @ 12:38:23
URL: http://erikastrand.blogg.se/
Postat av: erika

tack för att du länkade lite;) får kika runt lite innan, men kommer nog ändå bli galen väl där o plocka på mig allt! haha :) puss

2010-03-12 @ 14:02:13
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0