GYMPAGYMPAGYMPA

Tur att jag älskar gymnastik, annars hade jag inte stått ut! men nu är det bara roligt.

Det blir rätt mycket framöver, har tränat barn nu fyra dagar i rad

Jag och minna var duktiga idag och hjälpte till med bamsegympan ist för Josefine för hon var bortrest. Små glin det där, 3-4 år var ena gruppen och 5-6 år andra gruppen. Äsch, bamsegympa var skitkul! Innan det åt jag och Minna och Anko kebab, nyttiga som vi är! Frida följde med och tittade på, bra underhållning de med.

Nu ska jag berätta den kommande tiden inom gympan:

Jag tränar barn måndag, tisdag, torsdag och söndag varje vecka, tränar själv tisdag, torsdag och söndag.

Imorgon är det årsmöte med hela gympan, på lördag uppvisning i stadshuset, Söndag Barn och ungdomsmöte.

Helgen efter det är det tävling i Katrineholm båda dagarna för barnen, även gympa själv också

Ett möte inför lägret

En vecka efter det är det läger med barnen i Täby, två eller tre dagar på påsklovet, därefter ett Truppmöte

Sen åker vi till Idre, weeeii!!!

Lite gympa kanske? plus alla träningsdagar som jag inte räknar med. Som sagt, vilket tur att jag älskar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0