Back on track

Hallådär!

Känns som att jag inte har haft allt för mycket att skriva om, men tänkte bara säga att gympan börjar gå framåt igen, känns lite skönt. jag har iaf inte ont längre!

Tävling hela helgen, upp halv fem både lördag och söndag, känns inte riktigt så skönt, men jodå! ska kanske vara med och tävla.

Gjort mina individuella val nu också, känns rätt bra, kanske berättar sen!

Imorgon blir det bio med mami, sen sova tidigt. skriver nog då ist!

JUSTJA! jag ramlade av stolen i skolan idag, KABAM och så låg jag där, jag blev rätt utstirrad om man säger så. Men vadå, jag är van att vara mongo.

PUSSPÅSKINKAN (som numera har ett litet liv därbak) den växer för sig själv om man säger så!

Jag och ange på vackstalägret i somras, utklädda till, ja nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0