I dröm och fantasti

YO!

idag är man kool

nej men jag har inte skrivit för igår jobbade jag och sen mös och grillade med alla brudsen hos Ida. Tjejsnack, singstar och allt möjligt som blir så mycket roligare när man är med dom. Och imorse smet jag direkt till matilda där jag varit hela dan, förutom en tripp på stan där jag köpte en tröja. aa fast ingen bryr sig


Och hela dagen idag har jag och matilda gjort det som vi beslutat att vår sommar ska bestå av, hoppa studsmatta. För när man gör det, så slår man två flugor i en smäll, man blir brun och bränner fett, och det är roligt ! Kan de bli bättre?


Snart ska jag äta, lövbiff, criscuts och tsatziki står på menyn. Hur gott som helst, jag kommer eta mig fet. yeah. Ikväll ska jag bara mysa ute någonstans på en filt med maya och matilda, kanske mer sällskap, vem vet? Taggar inför morgondagen !


Idag för två år sen så gjorde jag något som var en upplevelse. Jag var i Egypten, red runt på kameler kring pyramiderna i timmar och hade det så bra som man kunde ha. Senare på kvällen var vi även bjudna på coctailparty och mingel på hotellet! Hoppas verkligen att vi åker dit i höst igen! Därför blir det en bild från den dagen. Även om ingen bryr sig om de heller !


Puss på allt och alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0