stupid in love



Första dagen på jobbet idag... det gick faktist jättebra ! och det var roligt, och fysatan vilken god mat! Jag jobbade i kiosken idag med Sara Idh som också jobbar där. Hon lärde mig och vi hade trevligt. De andra två som jag jobbar med är Jennifer Dahlin och Julle eller vad han kallas. De är snälla och det är skönt att ha sällskap ! Och cheferna och dom som jobbar där är assköna ! man får typ bestämma själv och planera efter vilka tider man vill jobba! Jag ska jobba i kiosken imorgon, fast imorgon gör jag allt själv, det kommer nog gå bra ! Alice, Petra och Matildas pappa ska komma förbi imorgon! trevligttrevligt.

Kvällen har spenderats med mina fina flickor Maya och Matilda. Vi har pratat massa och bara myst. Nu funderar jag på att installera ett dataspel från julkalendern typ 2001. Jag blev jättesugen ! Nostalgi till tusen.

Problemet är att jag är som en wow nörd med dataspel,
 så fort jag börjar kan jag inte sluta....


Kommentarer
Postat av: maya

kvällen var super, fler sånna tack <3

2010-06-22 @ 14:57:39
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0