världslångt inlägg vavava

jag har inte skrivit på några dar, men jag har faktist haft fullt upp med annat !

Men som sagt så på midsommar så var det tidig uppgång och buss mot västerljung, när vi kom dit spelade vi kobingo, dansade kring stången och hade supertrevligt! När vi gjort det så gick vi hem till cecilia där vi började leka med ballongen som några köpt. Det var en häst som blev kallad ivanhoe efter cecilias horsie.


Efter allt detta i västerljung tog vi oss tillbaka till södertälje, på vägen beslutade vi oss för att göra en midsommarstång. Jag hittade en blomrabbatspinne i vagnhärad centrum där bussen gick, och tog med mig den hela vägen hem. När vi kom hem skulle vi köpa något att äta, men de mesta var stängt, så det fick bli gourmé maten korv med pommes från sibylla. När vi kom hem till Ida gjorde vi stången och kransar och fixade oss för att sedan åka vidare.



Efter en bussresa som ledde till annat, till exempelt minnas andra "plötsligt händer det" händelse. Och en lång skogsväg till Lööv som egentligen skulle ta fem minuter så var vi framme, där vi skulle fira midsommarkvällen. Kvällen bjöd på mycket dans kring stången, skratt, och annat roligt. En riktigt fantastisk kväll med alla fantastiska vänner. Sen fick vi skjuts till hoffman och razz där jag somnade snabbt.




När vi vaknade dagen efter var det hem en stund och sen ner och äta kebab, bästa på dagen. Sen på kvällen var jag, maya, victor och matilda hos maya och spelade kort. mysigt och bra! När jag vart hemma en sväng så gick jag i mina sovkläder och sov hos matilda. Dagen efter kom maya också, vi hoppade studsmatta, åt på stan och hade det allmänt bra! på kvällen blev det kvällsbad på tullan, har iallafall två filmer, en när jag hoppar och en när jag kissar. haha





I måndags var det dags för jobb och efteråt åt jag hos matilda, sen åkte vi på äventyr, bergvik, coop, bananhuset, stan, lööv, västergård och sen till Minna där hon, jag, matilda och maya höll hus hela kvällen och natten. En mysig kväll med tjejerna, har saknat att vara bara vi. Igår var jag bara varit hos tandläkaren, jobbade och tränade.

Nu känns det bättre, jag har skrivit ner och lagt in ett megatjocktdagboksromansbilddagboks inlägg om allt jag gjort de senaste dagarna. Men nu kommer jag ju inte behöva skriva på några dar, fast i brist på annat kommer jag säkert göra det ändå !

ha de bäst



Kommentarer
Postat av: maya

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH bästa först när du har hoppat så ba: hehe

HAHAHAHAHA sen när du kissar, så jävla roligt !:D

tack för alla dagar med dig/er. dom har varit bäst som alltid, du är underbar.pusss <3

2010-07-01 @ 18:04:27
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/
Postat av: ..

Jaha så ni sov hos dom på midsommar?...

2010-07-01 @ 19:26:29
Postat av: Linda

Svar på anonym: ja vi sov hos dom, kan man få veta vem som frågar?

2010-07-01 @ 22:01:13
URL: http://ekstromslinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej nu är det skit samma

2010-07-02 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0