Photoscape

Hallåhallå!

Skoldagen har varit bra, sista provet idag också. Jag har även övningskört ute på vägarna vid weda! Men de gick bra. Bakat en riktigt god kladdkaka har jag också hunnit med!

Jag älskar att ha lediga dagar, är inte riktigt van att bara göra ingenting, men det är underbart!

Jag har hunnit med ännu mer under den här dagen, nämligen att installera ett nytt fotoprogram, Photoscape. Det är superbra och jätteroligt, ska bara försöka lära mig hur man använder det! Här är ett smakprov. För att ladda ner photoscape så trycker du här 

Före


Efter


Okej nu har jag precis lärt mig det här så det kanske inte är en höjdarredigering! men jag ska lära mig!
Om ett tag kommer inlägget om RM3 i Katrineholm, då kanske det finns fler redigerade bilder!

Puss

Kommentarer
Postat av: erika

sv; tack gumman! den är ifrån gina, finns i flera olika färger, PUSSS

2010-06-09 @ 18:53:44
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0