här kommer alla känslorna på en och samma gång

Så sant som de sjöng. Eller ne. Bara massa händelser!

Igår åkte vi till skolan, åt lite morötter, fick reda på att det inte var någon skola och åkte hem. Hade ledaravslutning med femkamp i dalparken, galet roligt!


Idag fyllde Angelica år så jag gick upp tidigare imorse och bakade en kladdkaka och klippte ut en mall, så när vi hällde över florsocker så stog det: Grattis Angelica ♥. Jag köpte även en sprutgrädde, och innan hon åkte hem skulle vi smetat ner henne med det, men vi hann inte. Så därför smetade mina älskade vänner ner MIG istället. 


Sen har jag även en tråkig nyhet att komma med. En jättetråkig faktist. Miss Greta von fiskenburg Ekström har avlidit efter några dagar utan mat. Jag är mycket upptagen och har inte tid att tänka på en firre, även om hon var jättefin. Men femte gången gillt! Jag ska skaffa nya, och de ska va många! Till och börja med kan man ju plocka bort stackaren som ligger på botten. Ingen vill ju röra. R.I.P Greta, 10 månader gammal blev du!


En annan tråkig nyhet är att Niklas i min klass kommer sluta:( Han är faktist riktigt härligt ibland! så det är ingen höjdare. Kommer sakna honom iaf!


En till grej som är både bra och dåligt är att vi fick reda på våra nya klasser till tvåan. Det tråkiga är att våran är så himla bra så vi ville inte splittras. Det bra är att vi kommer ändå hamna i en bra klass så det är ingen fara! Känns iallafall som att det blir en bra klass! Det blir nästan alla tjejerna från vår klass, och hockeykillarna, sen hockeykillarna från A klassen och halva b klassen. Den bättre halvan av B klassen. Pretty najssss

Sist men inte minst. En bra grej, vi slutar tolv imorgon! Lovely

Allt om helgen i Katrineholm kommer! när jag orkar

IHK Ic


Kommentarer
Postat av: angelico

du är bäst! <3

2010-06-03 @ 22:17:05
Postat av: Linda

Du är fantastisk anko! <3

2010-06-04 @ 14:06:58
URL: http://ekstromslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0