happyface

Ja jag är lyycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag...

♥ Jag har slutat jobba för dagen

♥ Det blir inget undomsrådsmöte med gympan

♥ Jag äter en megagod glass (bild)

♥ Mitt jobb är asbra och jag får asgod mat (bild )

♥ Jag är ledig på torsdag, fredag och tisdag

♥ Jag är ledig på fredag = kobingo med mina älskade vänner

♥ Jag är ensam i min lilla kiosk och får möta jättetrevliga personer, och ta en glass då och då (bild)

♥ Vädret är superbra

♥ Jag har fantastiska vänner

♥ Sist men inte minst, jag ska precis bege mig till den vän som betyder mest, och som kanske behöver sina vänner som mest nu. Det som rimmar på mest är att hon är bäst.

Yeah från en happyflicka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0