We gon' light it up, like it's dynamite



halloj!

de senaste dagarna har bara rullat på som vanligt, jag har jobbat hela veckan och tre timmar igår. I torsdags efter träningen åkte jag till emelie där det var massa trevligt folk, de drack, dock inte jag. Kom hem vid kvart över ett tiden och hade haft en trevlig kväll. I fredags gick jag och matilda en lång promenad till minna där vi spenderade kvällen lugnt med brudarna.

Igår jobbade jag ju som sagt och därefter åkte vi till malmsjön och badade. På kvällen åkte vi till rönninge där det var lite seg fest, men det kan inte alltid vara bra ! vi åt kebab och sen åkte tove med mig hem och vi somnade runt halv tre tiden. Idag har vi bara solat och badat på malmsjön, grymt skönt !

Nu ska jag och mitt nya linne och min lite brunare kropp dra mig till maya där det blir mys med henne och fia på en filt med vindruvor och annat gott !

ps. som jag sagt till alla runt omkring mig och så men ändå, jag får jobba vidare på mitt sommarjobb ! YEY

hare kanin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon heter tovA för i helvete

2010-07-06 @ 14:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0