I'm a dancefloor lover



Nyköpta skor, båda från scorett. Eller de till höger får jag i födelsedagspresent! Dags för mig att börja använda högklackat! kanske var på tiden...

Igår åkte jag till Olov och Alva igen, Matilda som är så himla bäst och bra stannar hemma för att hon ska jobba men låter mig åka ändå! kom till matilda vid ett och började se oc. Idag har jag bara köpt skor, överkast och en hylla till mitt rum, sen övningskört och varit med fia, i slutet kom maya och minna också, mysmys !

Dags att sova tidigt, under mina dagar då jag varit hemma har jag knappast tagit det lugnt, men imorgon bitti kl.8 är min första körlektion med trafikskolan, är nervös... men det går säkert bra ! sen kanske det blir mariefred och åka båt och äta till stockholm, dagsutflykt!

Nej nu ska jag sova, allt som händer... är fötter, de går ingenstans. Alltså, mina bilder sen Åland och Danmark kommer när jag orkar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0