Eurogym



Imorgon kommer jag alltså åka till Odense i Danmark där det är en gymnastikfestival som de kallar det. ca 5000 gymnaster från hela europa samlas i samma stad i en vecka. Man ska gå på sex olika träningspass eller workshops som de kallar det. Jag vet inte vilka alla är men det är t.ex. Cykling, Aerobic/dans, tyngdlyftning, tumbling och lite gympaträningar.

Vi ska även ha uppvisningar på ett nummer som vi tränat in, numret är ca 10 minuter och ska visas på olika platser i Odense. Jag tror det var på stranden, i en park och i ett köpcentrum om jag minns rätt ! Vi kommer ha speciella kläder och vara sminkade och fixade för att spexa ordentligt.

Resterande tid kommer vi att vara på Garden party på ett zoo och ha en avslutningsfest, vi kommer även att göra en egen flashmob med låten alors on danse och göra en egen uppvisning med alla gymnaster som är med.

Det känns galet bra och vi kommer nog ha det så sjukt roligt ! Problemet med mig är att min packning är enorm, jag har svårt att prioritera. Menmen! Jag får väl bära halva min garderob med mig.

Nu ska jag packa vidare och sen hem till Sanna och mysa. Ha en underbar vecka så skriver jag på fredag när jag kommit hem om jag hinner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0