danmark och åland

DANMARK

På lördagsmorgonen begav sig 36 södertäljetjejer till Odense i Danmark där Eurogym var. Vi hade så sjukt roligt, tränade allt möjligt, cykling, crossfit, dans/aerobic, tumbling, trampett och allt möjligt. Vi hade även våran uppvisning på tre olika ställen. Ett var på ett zoo, ett vid ett köpcenter och ett vid kusten. Resterande tid var kvällar och de var fyllda med evangemang som garden party, öppningsceremoni, gala,konsert, avslutningsfest och annat.

Det var fyllt med händelser nästan hela tiden vilket faktist bara var roligt, man blev lite trött men det var det värt det! Vi åkte och badade vid något utebadhus också där en tjej fick magplask från typ tian. Klockrent. När vi var på kusten så badade vi i någon bäck, bara typ vi som kan göra något sånt. Sverige var galnast, det var flera svenskar där och dom var snälla och trevliga. Vi gjorde visserligen inte så mycket med just dom men jag kan ju säga att på paraden var vi högljuddast och mest taggade skulle jag tro!

Jag behöver inte säga så mycket mer, en grym vecka med fantastiska personer ! Och här kommer bilder från mayas kamera.







ÅLAND

Som varje år så är vi en vecka på Åland, i år på ett nytt ställe. Det var bra, allt var väl bra förutom att det var långgrund och det inte fanns någon brygga. Jag fiskade inte särskilt mycket, det var så varmt i vattnet så det var inte så bra fiske ändå. Jag övningskörde, badade, tränade och gjorde allt som man alltid gör på Åland. I mitten på veckan blev jag sjuk så jag blev en aning rastlös, men så får det vara ibland. Alltid skönt att komma bort dit iallafall, lite mer hemlängtan denna gång eftersom jag var borta veckan innan också!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0