Skidor och drama

Nu har jag gjort om bloggen.. IGEN! men jag tröttnade faktist så då hade jag lust att göra om lite.


Idag har varit en seg dag, fast att vi knappt haft något tänkande på våra lektioner. Vi har haft idrott, då vi åkte skidor igen, och blev fotade! Jag ramlade faktist bara tre gånger under hela skidåkningen och var därför väldigt stolt! Efter lunch var det drama och jag skämde ut mig som vanligt (med flit då). Men det var också kul, det är kul att våran klass bjuder på sig själva! det gör allting mycket roligare. Jag kan säga att mina tankar om att jag är ett weirdo har fortfarande inte försvunnit. Fast efter idag har jag än en gång insett, jag ÄR ett weirdo.


Sanningen svider...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0