Nollställd

Jag har nog tappat fler hjärnceller idag än vad jag har fingrar. Känns så iaf!

1.  Jag drömde om att min mamma hoppade runt med sitt brutna ben, i en fiskdräkt runt en ö.

2. När jag ställde mig framför spegeln, såg jag mig själv som grinchen. (inget positivt)

3. Jag berättar om min skumma dröm, för ALLA. och efter en halv minut slutade dom lyssna, men jag fortsatte prata.

4. På barnträningen skulle barnen hoppa hopprep och utmanas varje gång, men det var inte dom som utmanades, det var min hjärna. Att ha tio ungar omkring sig som skriker "VAD SKA JAG GÖRA NU!?" "LINDA KOLLA VAD JAG KAN" "JAG HAR HOPPAT BAKLÄNGES VAD SKA JAG GÖRA DÅ?" "FÅR JAG GÖRA DET HÄR?" "MITT FINGER GÖR ONT MEN JAG HAR REDAN PLÅSTER" det DÖDADE mig. och dom kunde inte göra det i ordning och låta mig få prata med nån annan utan ALLA skulle ha uppmärksamhet. tillslut blev det bara surrande och jag satt bara och kollade. Aldrig mer poängkort säger jag bara!

Min dag. Mer eller mindre en hjärntvättad dag.


Spegel spegel på väggen där, säg vem som vackrast i landet är



Blubb blubb


Kommentarer
Postat av: nettan grääs

sv; tack så mkt för tipset! ;)

2010-01-19 @ 22:49:04
URL: http://ngraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0