Gustav Wasa och tåluktande

Hallå!
Idag har vi haft två lektioner, visserligen lektioner som är tre timmar var men ändå. Först hade vi Idrott med bredden, där vi åkte långfärdsskidor, och jag har nog inte varit med om något så svårt på länge ! Jag sög rent ut sagt, och ramlade mer än vad jag åkte, och jag åkte med en stav på grund av tummen, så jag blev lite som Gustav Wasa... vackert må jag säga!

Därefter var det drama som gällde. Första gången vi hade det och det var riktigt kul! Jag, Minna, Emil och Andre var i grupp och skulle göra en kort teater som började med: hej vad kul att du är här! och slutade med, stick åt helvete jag vill aldrig se dig mer! Konstiga som vi är väljer vi då att göra som ett AA möte fast med folk med allmänna problem, alltså typ cp barn. Jag skulle vara psykiskt sjuk och lost, så jag satt och luktade på min tå!

Allt om min dag, nu är det One three hill.

Ha det bra !

 
Bilder sen skidåkningen, hade bara mobilbilder men de får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0