City lights lay out before us

Hallå i stugan!

vardagarna går assegt, men helgerna bara springer förbi! Tänk om man kunde vara ledig under vardagarna och gå i skolan på helgen! då skulle fem dar vara helg och två dar vardagar! Nu flyger jag bort i mina tankeställare igen!

Hur som helst så har helgen bestått av tjejkväll hos maya och partay hos linn på fredagen, och igår var jag hos Sofia och gjorde smoothie och kolla film, och idag har vi tränat fristående. Vi har lärt oss ett nytt fristående till våra småtjejer och sen har vi även fått se och höra vårat nya fristående och det kommer nog bli skitsnyggt!

Bilder sen helgen

Jag och fia hos Maya. Bild tagen från Maya.


Våra smoothies, som förövrigt smakade ljuvligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0