SÖ - SÖ - DERTÄLJE

alohaaaa!

Gårdagen bjöd på fekke hos ankolinish, jag kom dit efter middagen och började fixa mig med frida, anko och cecilia. Sen droppade det in mer och mer folk. En bra kväll! Kom hem tidigt, vid kvart i ett och var tvungen att börja bränna skivor och grejer Inför idag, och jag säger då det. HATA VÄCKARKLOCKOR



varför jag hatar väckarklockor är för att det orsakade en hemsk morgon för mig. Jag vaknade av att jag fick sms av matilda där det står "vi åker nu". Vilket betyder att hon är vid mig tre minuter senare, klockan var då fem i halv sju. Jag skulle gått upp fem. Bussen till Motala skulle gå kvart i sju från västergård. Det var bara att hoppa upp, springa och väcka pappa och tvinga honom att sjutsa, klä på mig, packa ner allting och åka. Sju minuter senare var jag iväg. HEMSKT! det förstörde min morgon helt och hållet. När jag väl sitter på bussen inser jag att jag inte har min mobil. jag letade överallt och fick sen reda på att den var hemma.


Tävlingen gick bra, småtjejerna drog hem en silvermedalj och Måne kom fyra! Sol gjorde jättebra ifrån sig dom med och kom fyra. Därefter var det pyramiden (som bara vår förening ställde upp med), det blev asbra och jag hade hur kul som helst. Under hemresan vart det allsång i nästan tre timmar, och sen har jag lärt mig använda Nintendo DS, hur coolt som helst, man kan ju chatta med andra!! och man kunde rita till varandra, vilket mina mogna vänner michelle och matilda tog användning av. De ritade nämligen snoppar och skickade till nio åringarna... sen ritade ungarna tillbaka! dom vet nog inte riktigt hur den ser ut.. haha. nog om det! bokläsning sen sova. Sola och skola imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0