Glad alla hjärtans dag!

Denna dag är oerhört överskattad enligt mig, eller ja. Geléhjärtan är iallafall gott!

Eftersom jag då är, vad kan man säga. Pojkvänslös, så har jag spenderat min kväll med me, myself and I, vi har ätit en underbart god middag, ätit godis och kollat tv. Hur romantiskt kan det bli?!?! jag älskar mig själv..

Okej en snutt överdrivet. Jag har iaf kollat innebandymatch, tränat själv och tränat barn. God mat har jag iaf ätit så de var sant! men min kärlek är för tillfället gymnastiken, och maten, och mina älskade vänner såklart. ingen kan faktist ta deras plats.

Puss på skjärten!

Bjuder på en bild på min älskade. bara för att hon är bäst<3<3<3
Okej lite överdrift igen kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0