Bra kväll hos Jonathan

Nu när jag ändå är hemma så kan jag ju inte bara sitta hemma på mitt lov. Igår spenderade jag dagen med Matilda, därefter mötte jag upp alla brudar och några av killarna på bussen och vi begav oss till Jonathan. Utan att dricka en enda droppe så hade jag underbart roligt.

Jag måste säga att Jonte verkligen är en höjdare på att rappa! Julia, Ida och Tove visade upp sin fina dans för mig, lite lagom fulla stog dom och dansade till gammal musik. Jag filmade så här är lite av deras danser!


Det här är ett klipp som jag och Tobias satt och tittade på, jag har nog inte skrattat så mycket på länge! Lite hemsk är det kanske men jaja, det var nöje för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0