JULUPPVISNING!

Idag är juluppvisning, årets gymnastikuppvisning i Täljehallen. Varje år har vi ett tema, i år är det rymden. Vad som händer under juluppvisningen får man kolla på om man vill veta !

Publikinsläpp: kl 14.30 (start 15.00)
Entré: 50 kr (från 16 år)
Slut ca 16.30

Vi får väl hoppas att uppvisningen inte slutar på samma sätt som förra året, det vore ju lite synd efter allt planerande igen. Förra året hade jag nämligen planerat hur jag skulle lyckas med sju ombyten under oerhört kort tid, och när jag skulle göra vad och allting. Allt var fixat och klart. Men då är det ju så typiskt med mig och fredagen den 13 att något måste hända när allt går bra.. så jag bröt tummen och fick operera och bära gips i två månader. Hoppas att inget sånt händer idag iaf!

Tummen förra året

Efter juluppvisningen blir det middag på Asian Roxy, typ världens godaste mat. Sen blir det att åka ut till Sofia där det blir att spåra med massa bra tjejer! hopplahej det blir bra det.

Allting blir inte som gamla vanliga uppvisningen. Det kommer saknas något, det kommer nämnas något, det kommer bli en minuts tystnad, det kommer bli dans som en hedring till dig Helena. Allt vi gör idag, gör vi för dig. Så som allt annat vi gör här i livet. Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: lizzy

Hej Linda,

fint skrivet till Helena, det gör så ont att veta vad som hänt, hela kroppen ryser så.. men jag lovar att Helena är så stolta över er! Ta hand om dig och hoppas du kan ta dig igenom dagarna någorlunda.



Kram lizzy

2010-12-13 @ 21:32:50
URL: http://lizlin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0