jag jobbar i snigelfart

tjatjabloggeeeeeeeeeeeeeeen

hehe vad rolig jag är..

Nu är julafton slut för i år, tur att det kommer en nästa år också då! Igår kväll drog jag till matilda som jag sa, där tittade vi på deras nya film inceptor som var alldeles för svår för mig för att jag ska förstå. Det var typ en dröm i en dröm i en dröm, och så skulle dom göra uppdrag i drömmarna. Efter en timmes tittande tröttnade jag och tildis så vi satt och snackade i hennes rum istället. Och när vi börjar prata kan vi inte sluta. Det slutade med att jag gick hem vid typ två.

Nu sitter jag här i röran i mitt rum, det är stökigt igen.. skulle åkt ner på stan men allt är tydligen stängt så därför blir det att kila till tildisen och vara där med sofia och frida. Jag har tänkt att lägga upp bilder på alla julklappar och jag håller på att ta kort nu. Men dom läggs nog inte in förrän senare. Ikväll blir det festligheter, om jag nu vill gå. Det vill jag, men inte med en finne som är större än typ en ärta. Jordens fetaste inombordare på hakan, smarrigt värre.... Nej nu ska jag och min finne jobba vidare, det går inte särskilt snabbt när vi gör något. Jag kommer alltså vara klar typ imorgon, dags för snigeln och finnen att öka tempot!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0