I’m so sick of being so serious



Gårdagen var riktigt bra, vi gjorde lekar och tårta på discot, dansade galet och hade sådär bra som bara vi kan ha det. Sen var det tänkt att vi skulle till enhörna, men sen blev det inte så. Jag, Sofia och Matilda åkte till Sofia där vi kollade på kommisarie späck och jag somnade som vanligt under filmen.. Förstår inte hur jag alltid somnar så fort jag kommer till fia och lägger mig i hennes soffa?

nåväl, åkte hem vid tolv idag och skulle börja plugga, men så blev det inte.. jag var tvungen att fixa närvaropapperena till tjejerna, och har jag skrivit närvaro under terminen? icke. Så det blev att chansa sig fram! Fyra timmar senare efter att efterblivna linda försökt sig på excel så skulle jag börja plugga. Men det gick inte så bra. Idrottsprov imorgon, jag har inga faktapapper eller nånting. Klockan är nu ett och jag håller på att ta reda på mer om vad vi ska ha prov i. Får väl se hur det slutar imorgon, om vi ens kommer till skolan i den här snöstormen.

Nu ska jag iallafall sova, det är ganska så välbehövligt om man kan säga så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0