Fem veckor

Jag kan nog vara den sämsta på att ha det rent i mitt rum.. Det går en dag och sen är det stökigt igen. Nu är det brutalt stökigt, det går inte att leva härinne. Jag får klättra över alla mina saker för att komma i sängen, där det ligger skolböcker, data, nackellack och alla möjliga kläder. Därför ska jag spendera min fredagkväll med att blandannat STÄDA. Sen är det väl mys hemma, eller kanske hos tilds med henne och sofia, men det är ungefär samma sak. Spenderar typ lika mycket tid hemma som hos matilda. För att verkligen göra det här fulländat så ska jag ta för och efterbilder, för då får jag en anledning till att faktist städa! Så här kommer mitt rum som det ser ut nu:

Vem har sagt att tjejer ska ha städat? välkommen till min ungkarlslya






Kommentarer
Postat av: maysan

NU BÖRJAR DET LIKA NÅGOT! haha, bra linda, så ska det se ut. du lär dig av moster maya <3

2010-12-10 @ 17:08:12
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahaaa, det här ska jag visa för min mamma när hon klagar på min städning ;)

2010-12-13 @ 16:17:52
Postat av: elisabeth

haha oj shit:)

2012-05-31 @ 14:30:18
URL: http://ellozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0