feliz navidad

Sista inlägget för idag skulle jag tro!

Nu har vi gjort allt som den vanliga julafton består av, efter att vi varit runt på ärenden så åt vi jullunchen, och bara mös. Gjorde lite vad man behövde, jag spelade tv-spel, haha. Sen vid tre var det kalle anka som vanligt, man tröttnar aldrig på det! Min favorit är den där fågeln som springer runt som en idiot. Påminner lite om mig..


Sen blev det kan du vissla johanna, lite vila och därefter julmaten. Julmaten är nästan höjdpunkten på dagen, och nu är jag mätt som aldríg förr! Efter det blev det karl bertil jonsson och sen lite monopolspel. Sista julaftonstraditionen är svenssonsvensson, en stor favorit hos oss. Varje år är det lika roligt !

Så om jag sammanfattar det såhär, ingen jul utan våran julrunda, kalle anka, maten, karl bertil jonsson och svenssonsvensson!

Nu till vad jag fått:
Jacka (innan)
Klänningarna (fick igår)
hörlurar
hårfön
hårsaker i övrigt
två halsband
massa kläder
parfym
film
choklad

Jag hade inga särskilda krav på vad jag ville ha så därför fick jag lite allt möjligt men jag är mer än nöjd ändå ! typ första gången i mitt liv som jag inte behövde önska mig en mobil, ipod eller kamera för allt har hållt. Framsteg Linda !

Nu ska jag snart bege mig till min bästa vän, vad vore julen utan henne? Av matilda fick jag en jättefin skjorta! Men jag visar allt jag fick i bilder imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0