Don't you know that love comes around


TOPP 3


Eric Chase- Love comes around


Kesha- We R who we R


Saxophone guy- moldova eurovision



Hallå i stugan!

Jag är helt slut efter den här veckan, fast jag vet inte riktigt varför

Måndag- vanlig skoldag
Tisdag- Skoldag, julmat, luciatåg, dans kring gran och teater på kvällen
Onsdag- Museum i stockholm och sen runt och kolla kläder i flera timmar
Torsdag- Snökaos, lite skola, nancys med Anna, avslutning med tjejerna och sen egen träning
Fredag- Skola, badhus, simhopp och äventyrsbadet, kebabmat och mys hos tildis med fia och frida
Idag- Lämnat ut lappar i kringlan för synoptik för att tjäna pengar till gympan, skärholmen och nu hemma

I skärholmen köpte jag en ny jacka, en helt vanlig men bra vinterjacka som jag kan ha eftersom jag hatar min. Sen gick jag och plockade på mig saker som pappa sen fick köpa som jag kan få i julklapp. Vill ha dom nu!

Jag måste säga det att mina tjejer är fantastiska, jag älskar dom oerhört mycket. Vi hade ju avslutning i torsdags och alla är så söta, och duktiga! Och Gotland med dom var ju så otroligt roligt! Ska se till att göra en bra film som jag kan visa sen. (man har ju moviemaker) haha. Intern. Men hur som helst, jag kommer sakna dom supermycket. Bättre tjejer kan man nog inte ha. Och deras föräldrar är hur underbara som helst, man blir så glad av alla fina ord dom ger en. Fick en jättefin blomma och ett biopresentkort på 200 kr av dom! jag älskar mina barn.







Världens bästa


Nu ska jag ta och hitta något att ha på mig till ikväll, för som avslutning för oss i min grupp och killgruppen ska vi ha gympadisco! Tyck vad ni vill, men när man är med gympan så har man det alltid roligast, bäst och ja allt! Vi har hyrt VGs fritidsgård och vi kommer ha så sjukt kul! sen får man se om man åker hem eller tar sig någonannanstans. Grymt kommer det bli iaf!


Ha en bra kväll för det ska jag ha !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0