13-12-10

Yo

Lucia idag, mysmys. Kollade lite lucia imorse på tv, sen blev det inget mer firande. I skolan firar vi imorgon med jordens fetaste julbord och luciasånger och dans kring gran, låter riktigt mysigt! jag missade det förra året för ovädret. Då blev jag lite sur och tog ut min ilska här. Hur som helst, sen missar jag träningen för att jag måste på teater med sofia och frida, en grej man måste göra i svenskan.

Nu ska jag iallafall ta och visa lite bilder och en film sen juluppvisningen. Filmen är på mina gympatjejer och en annan grupp som heter jupiter som visar upp, dock inte hela för de glömde filma resten. Tjejerna visar upp tillsammans men mina tjejer är mestadels dom som ser små ut. De var riktigt duktiga !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0