Pretty proud

Jag har vuxit idag, blivit en aning äldre, för att efter 27897637890294873 försök av att göra en inbakad fläta, så har jag faktist lyckats! Visserligen på mig själv och jag vågar inte se den i spegeln, för den lär ju inte vara fin. Utan jag sitter här vid datorn och känner på min inbakade fläta och är stolt som tuppen!

Så där har man orsaken till varför jag de senaste timmarna inte pluggat utan har suttit och försökt göra flätor och spelat spel på mobilen. Vilka prioriteringar, jag älskar dom! Idag i skolan hände inget speciellt, fikade efter med Sofia, Frida och Nicolina. Köpte nya skrivböcker gjorde jag också. Dagens bästa måste ha varit sanna som gick in i gymmet med de nya ettorna, hälsade på alla och gjorde en chin, fick dom att applådera och gick därifrån. Vilken brud. Imorgon är det hon och jag som tävlar om två mackor i cafeterian, vem gör värst saker mot ettorna, jag är taggad !!

Dags att börja plugga, hajdoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0