Ingen bra start

Hallådär!

Här sitter nu världens tröttaste Linda, och en besviken också. Jag trodde att min första dag på denna termin i både skola och gympa, skulle gå bra, till och med bättre än innan! men nu efteråt känns det inte alls likadant.

Det första vi gjorde i skolan var typ att börja nästan direkt med samhälle i en och en halv timme, lunchen var inge god eller så. Efter lunchen var det värst. Tre timmar Engelska B, det var jag, matilda och frida, tre tvåor, resten treor. Jag kommer dö, och det första vi gjorde var att ha ett test, där jag inte fattade någonting, jag som trodde jag var bra på engelska. Jösses

Innan tjejernas träning drog jag i mig tre korvar och en macka på tio minuter på centralen, bra mat. Träningen gick väl bra, men jag var lite otagg, eller okoncentrerad, jag och matilda gjorde inget annat än att skratta, så barnen kunde knappt köra. På vår träning blev det inte bättre, jag var så tagg på att komma tillbaka, men fick sjukt ont i nacken och ryggen när jag körde så det gick knappt. KUL!

Det enda som var bra var typ våra gympatjejer och vi ledare ska åka till Gotland på Visby cup i oktober, kommer nog bli super!

Allt från lyckliga Linda

Coooola cheier som tar schtekarpiczz på toaletten på skolan. Fettt awezomeee!! fnizz:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0