Godmorgon världen



Sliten Linda som taggat sönder på att jag skulle ut och springa idag, tittar ut genom fönstret och får se, SPÖREGN. Vad vill sverige? Jag har knappt fått sol i år. Men jag ska ta tag i livet och träna ändå, utan att springa, nu ska det bli ändringar!

Jag är seg som satan, kvällen hos sofia blev inte riktigt som tänkt, hände väl lite men det var trevligt så länge det varade! Vi sov där och sen träffade vi matilda och cecilia dagen efter, mys. Lördagskvällen spenderades hos Hellsing med typ gammalt vanligt folk, slutade med kebab ! fantastiskt. Och igår jobbade jag från 9 till 19, och kollade bara film med matilda sen och åkte till donken med bror. 
 
Nu ska jag sätta på min nyaste spotifylista ontz ontz och dunka och löka apa. Dags att sätta kroppen i trim!

Allt för mig hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0