gimmi gimmi


Hallå !

Dagarna bara går, efter jag skrev senast så har jag varit med maya och sofia, ätit pizza och massa gott, kollat barnfilmer och nördat. Sen har jag igår sprang jag, var och fikade med gammalt konfafolk, haft möte och åkt ut till sofia med matilda där vi såg på filmer och åt ÄNNU mer godis. Och idag, har vi fulat oss med spännisbilder och fillingar (bilden ovanför) charmiga tjejer där. Inga är nog som vi. Sen gått på stan där vi var ännu fulare och jag testade en 70AA bh, den passade bra.. och därefter åter ett gympamöte, promenad från stan och hämtat oc box. Nu sitter jag hemma. Där har ni mina senaste dagar ganska bra sammanfattade!

Imorgon åker min bästa vän till Barcelona, så hon kan ju dö. Men under tiden ska jag underhålla mig med OC, världsbäst. Jag kanska tappar min sociala del i några dar men det är de värt! Sen fick jag höra en happy grej idag, jag tjatar om att åka bort någonstans, och min mamma vill till riga nästa helg, eller paris. Och om inte Andreas vill med så kanske Sofia kan följa med ! grymt.

Justja, beställt två par nya bikinisar och ett par korall chinos. Bara så alla vet för jag är så koooool.

Hajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0