vår sista dans

Hejsan hoppsan!

Idag tycker jag att jag varit sådär duktig igen! jag har varit i skolan och faktist JOBBAT både svenskan och matten! sen körde vi beeptestet och handboll på idrotten och jag var med hela tiden, hur trött jag än var! sen fikade jag, då unnade jag mig lite sådär lagom för mycket som vanligt efter hårt arbete. Därefter tränade jag och det var både kul och gick bra!


Nu har jag stått i någon timme och testat kläder inför imorgon och nästa helg, helt i onödan. Imorgon är det ju egentligen en vanlig dag, fast på valborg ska man vara lite finare. Min dag kommer bestå av skola där vi ska spela kubb och brännboll, äta tårta. Sen till Linn där vi käkar och förar, and then... ja det märker man!

Bilden är från förra valborg hos Larssa, en riktigt mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0