Välkommen till min nya blogg!

Jag har alltid varit tveksam till att skaffa blogg, men nu har jag tagit beslutet, jag ska ge det ett försök! Om de blir bra eller inte, det märker vi. Läs min blogg om du vill läsa den, annars, gör de inte, men jag skriver på ändå! Nu gäller de bara att bli vän med alla saker och fatta hur man gör, och det blir ju inte lättare när man är ett kinder och fattar nada, htlm kod? liksom, vad är de? Maya får ta och hjälpa mig helt enkelt, tills dess får ni nöja er med en amatörblogg, för de är ju vad jag är... amatör ! 

 Puss och hej !


Kommentarer
Postat av: maya

Im here to help youuu darling! <3

2009-11-04 @ 20:36:20
URL: http://www.mayahed.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0