umeå snart!

hejhej hemskt mycket hej!

Om en halvtimme ska vi åka, den här morgonen har inte blivit riktigt som tänkt, matilda har fyrti graders feber och kan tyvärr inte åka med i helgen, och med tanke på att hon är med på alla varv så kommer vi behöva reserver. Det var hon som skulle skjutsa upp till flygplatsen men de går ju inte så min bror får sjutsa, så vi har nyss åkt och hämtat bilen som stod vid bron, handlat godis, och nu ska jag äta pannkakor. Sen kvart i tolv ska vi möta matildas mamma och hämta sjukförsäkringspapper som man måste ge till tävlingsgrejen. Jag har sjukt mycket packning och de ser ut som att jag ska vara borta i två veckor, men så är det alltid! nu är det bara att hoppas att det inte väger mer än 20 kg..:))) men de ordnar sig nog. Nu jävlar ska vi kötta i Umeå och ta hem det där!

Ha det bra här hemma, jag kommer sakna er  ! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0