Tack till min älskade vän Maya !

Sisådärja! nu ser den inte lika amatörsmässig ut förhoppningsvis?! Maya har fixat till den lite, tack gumman! Gå gärna in på hennes blogg och kolla, www.Mayahed.devote.se !

Jag glömde också säga att visserligen kommer det stå mycket om gympan och mina vänner här, men mest av allt kommer den nog fyllas med mina klumpigheter! För det är vad min vardag består av som mest, så är det när man är född fredagen den 13. Lyckat va? Därför är jag inte särskilt förvånad när jag:

  1. Tappar mobilen
  2. Tappar bort nycklarna
  3. Ramlar
  4. Säger olämpliga saker
  5. Förstör saker
  6. Tappar mobilen
  7. Glömmer tider
  8. Irrar runt
  9. Glömmer viktiga saker
  10. Har jag sagt tappar mobilen? det gör jag iaf minst 5 gånger/ dag. Om inte 227 gånger.

Så, nu är det snart nattedags, imorgon är de naturkunskap de första tre timmarna, OM jag längtar.. hehe.
Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: maya

hahahaha, 10 ord som beskriver dig bäst!

men ändå är du så jävla charmig, jag älskar dig<3

2009-11-04 @ 22:29:55
URL: http://www.mayahed.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0