Nu gäller det att planera!

Jag läste nyss ett mail om hur allting ska gå till på juluppvisningen, och jag blir seriöst RÄDD, eller stressad! Lördagen den 5:e december (nästa lördag) ska vi ha juluppvisning med gympan i täljehallen. Jag satt och kollade igenom hela schemat för en och en halv timmes uppvisning (den är förkortad), och jag kommer ärligt talat dö..


Varje år har vi ett tema och i år är det länder, vi klär alltså ut oss, gör någon dans, har musikstil efter temat, och visar gymnastik på samma gång. Jag ska sammanlagt ha sex eller sju ombyten, och allting ska gå på en och en halv timme. Inte för att jag tror att någon bryr sig, men nu ska jag förklara mitt hektista schema.

 Defilering OVERALL
 Direkt ut på fristående DRÄKT
 ca 6 min ledigt
 FINLAND Hopp med Saturnus o co. 
 ca 3 min ledigt
 GREKLAND Matta, jag som gymnast
 2½ min ledigt
 INDIEN med småtjejerna
 Direkt ut som KINA, matta med saturnus o co.
 5 min ledigt
 INDIAN, hopp, jag som gymnast
 2 min ledigt
 Tempoflickisar DRÄKT?
 Direkt Avslutningsnummer VALFRITT LAND.

När jag har ledigt är det andra grupper ute på golvet alltså. Härrejösses, jag kommer dö! sen är det kanske en, en och en halv timme efter att juluppvisningen är slut, då ska man ut på resturang med ledarna, men jag ser ändå fram emot dagen! det måste vara bland den härligaste dagen på året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0