Ja då ses vi på lördag...

Godmorgon världen!

Gårdagen blev mysig, idol och snack med matilda, känns som att det behövdes en lugn kväll. Jag måste bara säga, RABIH ÅKTE ÄNTLIGEN UT! finally, han kan inte sjunga så mycket mer än sean kingstons låtar! 


Förresten HATAR jag skolfoton, att man aldrig kan se någorlunda bra ut. Här får ni se klassfotot, alla blev jättefina utom jag! nästa år ska jag fan skolka...


Min underbara klass!

Klassfoto

Nu blir det att duscha och sen ner på stan med matilda och köpa farsdag present till pappa. 
Vi hörs!
 


Kommentarer
Postat av: pauline den bästa vem annars!?

EDDIE SKA UUUUUUUUT HAN SUGER BALLLEEEEEEEEEE

2009-11-07 @ 12:20:30
Postat av: maya

vadå ful? du var ju snyggast :o<3

2009-11-07 @ 13:41:04
URL: http://www.mayahed.devote.se/
Postat av: Alexandra

hahah sebbes min :D

2009-11-09 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0