Lördag

Nu är äntligen handledarkursen över ! jag var nära på att somna flera gånger så pappa fick putta till mig! jag kan inte säga att jag har så mycket mer kunskap om allting sen innan, för jag fattade inte så mycket, och gav ganska failade svar när dom frågade mig något, men man lär sig nog så småningom! Det enda bra var att det fanns grymt mycket kakor och godis, att Sandra och Alexandra också var där och höll mig sällskap, och att jag har gått den där jävla kursen så att jag om en månad kan börja köra bil:)


Nu städar jag rummet, eller rensar min bokhylla kan man säga,  jag tänkte lägga upp bilder snart på hur jag tror jag vill ha mitt rum sen ! Men nu ska jag återgå till julmusik och rensning. Puss!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Taaacak sötnoseeeen! :D Pusss<3

2009-11-28 @ 16:47:19
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0