Fredagen den 13:e

Hallihallå!


Gårdagen bjöd på massa kul, det varju nämligen fredagen den 13:e ! Och hela den här veckan har jag gått och tjatat om att min turdag är på fredagen! När man är lite annorlunda.. född fredagen den 13:e så har man MÅNGA otursdagar, och någon enstaka turdag varje år, och den dagen är fredagen den 13:e! Fast jag är inte ensam om det, på något komiskt sätt är vi ganska många i släkten som är födda då! Min pappa, min morbror och min kusin också. Mamma föddes den 13:e men inte på en fredag, Andreas skulle födas den 13:e men blev sen och föddes den 17:e. Nu har ni lite kunskap om otursfamiljen också! fast jag tror jag är värst med att ha otur faktist..


Sen om dagen i helhet då, i skolan var jag segare än någonsin, men det fanns ju folk som piggade upp mig lite iaf! När jag kom hem blev det middag för pappa och han fick tavlan jag gjorde! Och jag fick massa godis från Cinderella där han precis hade varit. Sen bar det av till Moa för lite förkrök inför tha big partaj. När vi väl åkte dit visade det sig att man kände hälften av allihopa och det var fullproppat med folk, men en bra kväll det var det! bilder kanske kommer sen:)


Idag fyller Moa år! Grattis till sötnosen, och ikväll bär det av till henne.


Ha en bra kväll puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0