Sängsängsäng... sovasova sängsängsäng...




hallådär köp blåbär!

Nu är jag äntligen hemma, efter en heldag i skolan, utvecklingssamtal, nattinnebandy och fem timmar på stan med två hemskt tunga väskor! Och jag är INTE den piggaste...


Igår på idrotten hade vi styrketest, och eftersom jag har varit lite slö på just dom timmarna så ville jag visa schuman vad jag går för! Och beviset på att jag gjorde det är träningsverken idag, gjorde 110 rygglyft utan paus, 55 sittups utan paus, 25 st typ bänkpress eller vad det heter, med 15 kilo på, och satt 7½ minut i 90 grader. Mina lår är söndriga efter det! Sen på utvecklingssamtalet fick jag reda på att det går jättebra i skolan för mig, 1.5 % frånvaro för hela terminen. Lite stolt där:)) och sen gick min pappa och dan i samma skola och bodde typ i samma höghus när dom var små, så nu är dom homies! LINDA EKSTRÖM GILLAR DETTA! han sägeriaf att jag har stora chanser för det högsta betyget i nästan alla ämnen!



Styrketestet tog kol på mig så det blev ingen träning för kvällen utan jag stannade kvar på vacksta och kollade nattinnebandy. VILKET KRIG! inge spel, bara tacklingar, jag blev skrämd, nästa år ska jag vara med också... haha. Jag somnade vid halv fyra, gick upp åtta, inte så värst mycket sömn.. Men de är pågrund av dom där jävla jourerna som inte ville att man skulle sova på internatet, men jag ville inte sova i hallen så det blev hoffmans rum ist, dom som sov i hallen som knappt en timme, så jag hade tur iaf:)

Ska duscha nu, känner mig inte särskilt fräsch, kanske syns på bilden! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0