Inlägg som skulle varit igår(tisdag) men internet bajsade




Vad gör man när det man har lagt ner sitt liv på, det som tar upp den största delen i livet, helt plötsligt inte är lika roligt längre? det går inte bara att sluta, om jag nu ändå kämpat mig upp till där jag är idag, kan jag inte bara ge upp. Jag ÄLSKAR gymnastik, men det går ändå inte, jag kan inte vara så där sjukt lycklig och verkligen känna att åh de är är bäst !


Jag ska inte säga för mycket men de är ju pågrund av alla förändringar, jag kan inte förklara, bara dom som är i samma situation kan förstå vad jag menar, jag VILL vara glad, jag VILL må bra och känna att det här är bra! Men de är inte roligt längre att tävla, det kanske är en period jag är inne i, men så som de är nu, så trivs inte jag. Jag vill bara tillbaka till våren, med falun, med lagkänsla, med peppandet och hur jävla grymt taggade vi var! Jag vill nästan tillbaka ännu längre, till den tiden då vi hade läger i katrineholm varenda termin, det var VI! Rm yngre, allt vi gjort tillsammans kommer alltid sitta kvar. Ni var de bästa jag hade, jag älskar fortfarande gympan, men de är inte samma sak längre, och jag är fast i föreningen, jag kommer inte därifrån, de vill jag inte heller. Just nu vet jag inte vad jag vill, eller jag vet vad jag vill, men de jag vill kan jag inte få, och de är gamla måne.


Japp, man kan inte alltid vara glad och jag var tvungen att säga vad jag tycker och tänker och så är det bara. 


Love 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla lilla gumman! åh, jag blir så ledsen när du skriver så där och när du mår dåligt, DU FÅR INTE DET! jag vet att det är jobbigt och så nu, men det är det för många, jag vet att det är svårt att bara lägga det bakom sig. men försök! jag vet att du skulle klara det, för jag vet hur mycket gympan betyder för dig. det vet du också! Jag vet att du inte kommer ge upp, men du måste bli glad!! så du kan vara gamla vanliga damplinda, vi saknar dig!! never give up, you will make it. Jag älskar dig !<3

2009-11-18 @ 18:36:47
Postat av: Anonym

Det var från mig! <3

2009-11-18 @ 18:37:15
URL: http://www.mayahed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0