Bästavän

Jag har insett, jag har många bra vänner, som jag älskar oerhört mycket...


Men det finns en person banne mig är bättre, och det är Matilda Bredenberg! Vi kan verkligen allt om varandra och vi har så mycket gemensamt. Jag har inte nämnt något om dig tidigare, men du är bara för bra, du är bäst! Vi har gått igenom så mycket som man kan göra, men det löser sig, vi håller små saker till de lilla och gör de aldrig till något stort, för vi vet att det är inte värt att tjaffsa om det. Jag kan säga allt till dig och vad som än händer, så kommer du alltid att vara den bästa. Du är fantastisk och jag älskar dig vännen!
 

 



Älskar bilden sen vi var dalmatiner på spex i nian! haha


Kommentarer
Postat av: Benjybobo

Naw :):) <3

2009-11-19 @ 00:23:09
Postat av: matilda

allt stämmer in det du säger. du är min bästa vän och det är så skönt för jag behöver inte säga och upprepa det hela tiden utan du bara är det och vi finns och stöttar varandra! jag älskar dig oerhört mycket!!!!<3<3 det kommer nog alltid att vara vi hur det än blir.

2009-11-19 @ 07:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0