Winter- joshua radin

Hejhå !

Mycket att göra nu, eller egentligen inte men det blir spontana saker och det gillas! Julfesten hos tove var bra, tills den slutade, men vi hade kul ändå! jag och maya var uppe några timmar och nördade datan, sen sov vi sött tills det var dags att åka hem. Sen vidare till kusinerna på släktmiddag, som.. sög. men därefter vid halv elva så åkte jag till julia där det bjöds på charader och sanning och konka fyllt med skratt, med alla brudar!

Sov hemma, vaknade och åkte till IKEA och kollade allt inför rummet, och det kommer bli så bra!! Nu har vi suttit och gjort ritningar, men jag har en vägg kvar, så dom läggs ut imorgon! Nu blir det ut till skogen till sulalampi för pulkaåkning med fyrhjulning och annt skoj! troligen sover jag där så vi hörs imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0