Love Actually

Sitter och tittar på love actually,som är en superfin film! jag kollade först på sagan om ringen, men chicken som jag är, så vågar jag inte se när de blir jagade ur fylke eller vad det heter!

Om en kvart är det julafton, och jag har ätit pepparkakor tills jag mår illa BARA för att det ska överväga alla dumma saker jag gjort, nej men pepparkakor är gott! jag längtar till imorgon, frågan är vad det är jag längtar mest till, om det är hela dagen, paketöppningen, kalle anka eller maten. Alla som känner mig skulle nog rösta på maten, så de gör jag också, jag fastar typ nu så jag kan tjocka upp mig ordentligt på julmat imorgon, de gillas!

Här bjuds de på en bild på mig för ett år sen, på självaste julafton. Hoppas jag har förändrats lite iaf, mitt liv har i alla fall förändrats! jag har fått lite mer liv, men samtidigt mindre, med tanke på hur mycket tid av mitt liv som spenderas vid den här dumburken.

 

Från mig till er alla, så önskar jag er en riktigt


Kommentarer
Postat av: minna

först säger du att du vräker i dig pepparkakor,

sen säger du att du fastar? HAHAHAHA

2009-12-25 @ 12:43:16
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0